sâmbătă, 10 martie 2012

o sâmbătă in grădină

am terminat de tuns via, şi cea de deasupra curţii, am tuns câţiva pomi aflaţi pe lângă casă, m-am uitat şi la albine
Încet încet vine primăvara cu munca specifică în grădină. Semănat una  şi allta.

Uitându-mă la lăzile de albine care stau să intre în circuitul de producţie, când mă uit la una dintre lăzi pe care am reparat-o şi am readus-o în circuit... parcă te simţi altfel.
Sau când mă uit la via tunsă ...

Sunt pe deplin conştient că de fapt rodul muncii mele nu o să mă ajute să fac nu ştiu ce afacere. Dar am observat că este atât de plăcut doar să faci ceva, şi realizezi că acel lucru este făcut aşa cum tu vrei şi cum poţi.

Cred că rodul cel mai dulce al muncii este atunci când este saurat acasă, dar fără concurenţă. Şi mă refer la munca care nu este prestată deoarece primeşti un salar, nici la munca care este prestată pentru că te compari totodeauna cu unul şi altul.
Şi aceasta  datorită faptului că fiecare situaţie (materială, financiară, familială, spirituală, afectivă) diferă.de la caz la altul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu