duminică, 28 iulie 2013

Sănătatea noastră....

Stând acasă cu piciorul în ghips ochi îmi îmi cad pe o carte din bibliotecă. Nu vreau să fac publicitate unei anumite cărţi .... dar citatul care însoţea cartea m-a atras privirile:

" Sănătatea nu este totul dar fără sănătate totul este nimic"

Din păcate foarte multi oameni ajung la această concluzie, când sănătatea este şubrezită. Unii, printre care mă număr şi eu câteodată cind suntem relativ sănătoşi ( cel puţin nu ne doare nimic), punem sănătatea printre ultimele locuri. Nu vi s-a întâmplat să încălcaţ nişte limitări normale ale unui trai de viată sănătos?

Din păcate acum îmi dau seama că de fiecare dată când am mâncat seara tărziu... ce rău îmi făceam


Revenind din nou la citat, da pe lingă sănătate mai este şi familie, prieteni, de care avem, sau nu grijă, dar parcă atunci când se duce sănătatea parcă nu mai rămâne nimic.

Nu vreau sa par dramatic ... este doar o entorsă la genunchi (care până acum evoluează bine, dar săracul Iov din biblie cum s-a simţit atunci?

Sper ca după ce trece acest episod să îmi fac corecturile de rigoare în programul zilnic astfel să restaurez locul sănătăţii mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu