joi, 22 decembrie 2011

un nou inceput

ma uit si imi dau seama ca au trecut mai bine de 2 luni  de cind nu am am scris aici. Din pacate imi dau seama ca nu este decit o alta dovada a falimentelor de care sunt in stare. Anul trecut am renuntat la scoala de soferi... cind mai aveam atit de putin.... ;i Domnul stie de ce .... ca eu ununul nu imi dau seama. Anul asta in vara am renuntat la activitatea herbalife pentru ca ..... era scump .... nu eram eu pregatit .... Dumnezeu stie de ce.
si inca citeva tentative la care bine inteles .... stitti rezultatul. Am ajuns in stadiul in care sa imi dau seama ca in spatele meu stau o multime de lucruri care nu sunt finalizate. Dar pe de alta parte ma uit la psalmul 1 si nu pot decit sa imi dau palme cind ma uit in oglinda si vad atitea lucruri pe care nu leam terminat
Imi este frica sa mai incep ceva ... orice demers ca nu cumva sa fie un alt lucru la care sal mai adaug la lista mea. Dar din pacate imi dau seama ca orice lucru odata lasat parca iti vine si mai greu sa te apuci de el, ba citeodaa ii si mai scump sa te reapuci decit sal fi terminat atunci cind a fost timpul. Intro lume atit de nebuna am facut si eu ceva "nebun". vreau sa invat de la silviu radu. Am in casa un lucru pe care il platesc si nu fac nimic cu el. Internetul... vreau sa invat cum ma pot folosi de el. Daca alti au putut ... eu nu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu