luni, 16 decembrie 2013

Azi am cumparat un sac de 20 de kg de granule pt iepuri cu banii primiti de la Calin. O sa le dau doar granule sa vad si cit imi tin la un efectiv de 10 iepuri, distribuiti astfel : 2 masculi unul tinar si unul mai batrin şi restul femele.

 În poza alăturată sunt toate cuştile cu iepuri. De la ultima postare privind iepurii am finalizat cuşca mare. De-asemeni la una dintre cuşti am modificat o ladă de albine la care reparaţiile pt albine m-ar fi costat enorm.








Cit priveşte granulele este o încercare sa îmi vad care este consumul lor. Estimez ca aceasta cantitate o sa îmi tina cam 2 săptămâni. După cum se vede cuştile sunt în aer liber, animalele simţind gerul ierni care stă să înceapă. Poate în condiţii mai bune poate şi consumul va fi altul.

 Un iepure tânăr are acum 2,7 kg. Acesta sta in aceeaşi cuscă cu alţi trei. De-asemeni la sfârşitul perioadei o sa-l cântaresc tot din aceasi cusca. Tot datorita lipsei hranei probabil voi restrânge nr de iepuri peste iarna, limitându-mă la 4 femele şi un mascul. Să avem si ceva friptură buna de sărbători. Mă gândesc să îl chem pe tati sa ma ajute sa ii tai că poate o sa invat şi eu, cel putin asa pentru cei de acasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu